» Angajăm Contabil Expert, în biroul din or. Ștefan Vodă
Angajăm Contabil Expert, în biroul din or. Ștefan Vodă
9000.00 MDL
12/01/2022 Stefan Vodă, Ștefan Vodă
Mihairosca85@gmail.com
4760
Описание
Cum trebuie să fie persoana care va ocupa postul de Contabil Expert:
Să fie organizată și ordonată.
Să fie punctuală.
Să fie atentă la detalii.
Să aibă un limbaj politicos și diplomat.
Să aibă o gândire sistematică.
Să îi placă munca repetitivă și să aprecieze procedurile și standardele.
Să aibă experiență în contabilitate financiară și contabilitate de gestiune de minim 1 an.
Să fie la zi cu legislația și să aibă capacitatea de a se adapta la schimbările legislative.
Să cunoască programul de contabilitate 1C.
Să aibă o atitudine prudentă și discernământ.
Să aibă răbdare cu sarcinile detaliate și de rutină.
Să fie disciplinată în privința timpului; să respecte programul; să aibă justificări pentru amânări.
Să amâne acțiunile atunci când are îndoieli; să apeleze la surse de autoritate; să pună întrebări.
Să pregătească și să prezinte rapoarte periodice de progres care detaliază în mod obiectiv și aspectele negative, și pe cele pozitive.
Să gândească analitic și logic.
Să finalizeze sarcini rămase nefăcute (de multe ori prin neglijența altora).
Să finalizeze proiectele la timp și în limitele bugetului.
Să ia decizii importante după discuțiile cu alții.
Să fie dispusă să învețe continuu. Daca nu învață, nu crește. Iar dacă nu crește, firma stagnează.
Să fie harnică. Apreciem mult hărnicia și sârguința.
Să știe engleza la nivel mediu.
Studiile universitare nu sunt obligatorii, însă este important să aibă cunoștințe temeinice de contabilitate sau experiență de munca in contabilitate atât financiară, cât și de gestiune.
Să știe să zâmbească și să aibă simțul umorului. Sunt importante atitudinea și cei 7 ani de acasă.
Cunoștințe privind contabilitatea salariilor.
Să recupereze informații și idei; să comunice informații, complet și corect.
Ce face Contabilul Expert:
Asigură evidența contabilă primară.
Înregistrează facturi intrări – ieșiri lunare in programul 1C.
Întocmește documente financiar-contabile (facturi, ordine de deplasare, dispoziții de plata, etc).
Verifică registrele conturilor contabile, registrele de vânzări și cumpărări.
Organizează documente contabile și le îndosariază.
Înregistrează banca și casa.
Conduce contabilitatea de gestiune.
Gestionează din punct de vedere contabil producția, împreună cu responsabilul de producție.
Menține relația cu furnizorii/clienții (pe partea de contabilitate).